At skifte bogholder kan virke uoverskueligt, men det behøver det ikke at være. Få hjælp til at få lavet de rigtige dokumenter klar sammen med OXILIO.
BOGHOLDER SKIFT
1 – Du skal gøre
INDLEDENDE MØDE
I mødes med jeres fremtidige erhvervsrådgiver og evt. relevante specialister. Sammen drøfter vi virksomhedens økonomiske situation, jeres mål for fremtiden og jeres ønsker og forventninger til Sydbank som finansiel sparringspartner.
Handler I med udlandet, drøfter vi jeres handelsomfang og måderne, I handler på. Vi forholder os til, hvilke lande I handler med, hvilke valutaer betalinger foretages i, og hvilke værktøjer I kan benytte for at mindske eventuelle handels- og valutarisici.
2 – OXILIO
UDVEKSLING AF DOKUMENTER
Vi opretter et midlertidigt ’Kunderum’ til jer, som er en sikker kanal til udveksling af digitale dokumenter imellem jer og Sydbank.
3 – OXILIO
VI UDARBEJDER ET TILBUD
Vi udarbejder et tilbud til jer ud fra drøftelserne på det indledende møde.
4 – Du skal gøre
TILBUDSMØDE
Vi præsenterer vores tilbud for jer.
5 – Du skal gøre
SEND NØDVENDIGE OPLYSNINGER
For at vi kan oprette jeres virksomhed som kunde i Sydbank, har vi brug for en række oplysninger fra jer.
Oplysningerne skal sendes via Sydbanks ’Kunderum’ (tilgås her), hvor I også kan se, hvilke oplysninger vi skal bruge